Wat klanten zeggen



"Voor onze web-to-print oplossing richtte Anton de Adobe InDesign server in en maakte een dashboard voor het inzien van de serverstatus. We zijn erg tevreden over de uitgevoerde aanpassingen aan de InDesign scripts.

In spoedgevallen schakelt Anton snel, en heeft de kennis in huis om complexe vraagstukken op tijd tot een goed einde te brengen.

Hiernaast is Anton voor ons een klankbord voor de doorontwikkeling van onze editor, hij denkt hierin mee en komt met waardevolle input voor onze technische collega's.

Kortom; Anton is een professional die denkt in mogelijkheden in plaats van beperkingen, en is een plezier om mee samen te werken.
"

aivraM ,srednoD .J ['12-16]


"Anton ontwikkelde voor ons (met veel enthousiasme) diverse scripts voor het importeren en automatisch opmaken van XML-kopij in InDesign. Het opmaken van boeken kost ons nu veel minder tijd. Tegelijk hebben we meer controle over het proces en zijn we veel flexibeler. Prima werk!"
ohnituoC jirevegtiU ,gruB ned nav .M ['12-18]


"Eigenlijk heb ik niets anders dan goede ervaringen. Je bent altijd goed bereikbaar. Denkt en werkt goed mee aan oplossingen. Ook als er sprake is van haast of een noodsituatie. Onze vragenlijsten die soms door meer dan 10.000 klanten per maand worden opgevraagd zijn altijd beschikbaar. In vijf jaar tijd zijn er geen klachten geweest van gebruikers dat het systeem down was. Naar mijn inzicht heb je alle mogelijke maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat ingevoerde data altijd bewaard blijft en dat jijzelf heel snel op de hoogte wordt gesteld als er iets niet goed gaat.

Nieuwe opdrachten voer je snel en zorgvuldig uit en als je even geen tijd hebt dan geef je aan wanneer het af kan zijn en dan is het ook altijd op de afgesproken tijd af. Je komt dus je afspraken na. Wanneer je eigenlijk geen tijd hebt en het is erg belangrijk voor ons dan werk desnoods in de avonduren door. Dat is voor ons heel erg prettig natuurlijk.

Ook je eigen initiatief om het systeem te monitoren, stabiel te houden en (onderdelen) te moderniseren wordt erg op prijs gesteld. De facturering is altijd duidelijk. Het is helder wat je wel en niet in rekening brengt. We hebben nooit twijfels over hetgeen dat in rekening wordt gebracht.
"
legoV nemraH, Scholen met Succes [8-'13]


"Mirotek is een betrouwbare en solide partner gebleken voor wat betreft de technische en online infra-structuur rondom 360 graden feedback programma's. Verder onderscheidt Coachtool/Mirotek zich door flexibiliteit, betrokkenheid, maatwerkmogelijkheden en bereikbaarheid. Zaken worden op een consciëntieuze wijze opgepakt en afgehandeld, waarbij het online dashboard steeds een goed overzicht blijft geven van de status, voortgang en te ondernemen acties. Het aggregeren van alle verkregen data tot managementrapportages biedt veel nuttige aanknopingspunten voor beleid ten aanzien van leren, opleiden en management-development."
rotcaF tnelaT ehT [6-'14]


"Ik heb zeer goede ervaringen met het systeem en met jou als aanspreekpunt. Je reageert snel op vragen en staat open voor verandering. Je geeft zelf ook goede tips met betrekking tot de opzet van het systeem. De bruikbaarheid van het systeem is de afgelopen jaren ook zeer verbeterd, door goede samenwerking tussen jouw en ons."
Stichting Sportservice Amsterdam [11-'13]


"Je biedt een goede service, en houdt je goed aan de afspraken.
Je onderneemt snel actie op aanvragen en bent klantgericht, flexibel en meedenkend.
"
Een opleidingsadviseur van een ziekenhuis, contactgegevens op aanvraag [7-'13]


"Coachtool bood ons de mogelijkheid 360-graden-feedback uit te vragen op aspecten die wij in de zorg voor patiënten en onze serviceverlening belangrijk vinden. Er werden aanpassingen aan het systeem gedaan om tegemoet te komen aan onze behoefte. Mirotek was voor vragen altijd goed bereikbaar, verzoeken werden snel verwerkt en Mirotek was ook kritisch en dacht proactief met ons mee. Veel dank voor deze prettige samenwerking!"
Een procesmanager van een kliniek, contactgegevens op aanvraag [5-'16]


"Ik ben heel tevreden: Over het snelle schakelen, de gemakkelijke oplossingen en de gebruikersvriendelijkheid van het systeem."
Een senior adviseur Opleiden en Ontwikkelen van een ziekenhuis, contactgegevens op aanvraag [5-'16]


"Coachtool is een prettig softwarepakket, dat intuïtief werkt. Er hebben veel verschillende secretariaten bijgedragen aan het invullen en monitoren van gegevens. Dit verliep soepel. De centraal beheerder kon veel vragen opvangen. De vragen die niet beantwoord konden worden, werden telefonisch en/of per mail aan Anton gesteld. Hij reageert snel (op dezelfde dag of de volgende dag). Deze snelheid is erg belangrijk om het proces binnen de organisatie vlot te laten verlopen.

Coachtool is een hulpmiddel. Zodra mensen er mee aan de slag gaan, moet het werken. Als dit niet zo is, moet het snel verholpen worden om te voorkomen dat mensen het bijltje er bij neer leggen. Anton is enorm servicegericht en voelt goed aan wanneer snelheid geboden is.

De handleiding Coachtool is aan onze situatie aangepast, kort en krachtig. De rapportage 360 graden feedback zijn ook aan onze situatie aangepast. Aan onze wens om de volgorde te veranderen werd binnen enkele dagen tegemoet gekomen.

Het inrichten van Coachtool ging in goed overleg. Dit is een intensief onderdeel van het traject, waar we regelmatig met Anton contact hadden. Hij dacht mee met onze wensen en hoe dit technisch in orde te maken.

De privacy is voor ons erg van belang. Anton begrijpt dit volkomen. In Coachtool zit dit enorm versleuteld.
"
Een beleidsmedewerker van een ziekenhuis, contactgegevens op aanvraag [6-'16]


"Je bent accuraat, snel, betrouwbaar, vakkundig en levert een hoge kwaliteit."
gewednA snaH, Center for ECOintention [10-'13]


flexibiliteit/ snelheidZeer flexibel. Altijd bereid om aanpassingen door te voeren.
betrouwbaarheid/ zorgvuldigheidErg goed, coachtool altijd bereikbaar.
afspraken nakomenAltijd
calamiteitenafhandelingMij niet inzichtelijk omdat ik me geen calamiteiten voor de geest kan halen.
klantgerichtheid/ meedenkenErg goed
samenwerkingGoed. Weinig contact, maar vooral omdat het niet nodig is.
serviceErg goed
pro-actieve monitoringLastig nu voor me te halen of dit actief gebeurt. Maar in het verleden wel voor gekomen vanuit Mirotek naar VDS communicatie om verbetering(en) door te voeren

rektuG traB, VDS[4-'16]


"Much appreciated for Mirotek's every help to our project which has a tight timeline. We had a pleasant time working with Mirotek. We appreciated your team's help for archiving our goals to get our InDesign server application going live on schedule."
uaL .K, IBM Hong Kong[5-'15]


"De samenwerking met Mirotek verloopt heel prettig. De reactiesnelheid is prima, afspraken zijn altijd nagekomen en hiermee levert Mirotek een goede service! Vooral omdat het voor ons tijdens de periode van het betreffende evenement altijd snel schakelen is. De inschrijftool heeft altijd goed gewerkt. Tussentijds zijn er zelfs aanpassingen aangebracht. Deze werkte niet direct op de meest praktische manier, maar dit heeft bij ons niet tot onoverkomelijke problemen geleid. Wat ook als fijn ervaren is, is dat je meedenkt met ons als klant. Kortom: een tevreden klant."
nevohnelegnE .v .C, KNVB['5-16]
(Hierna volgden nog 5 varianten van de webapplicatie)


"De Vereniging Medische Staf is zeer tevreden over Coachtool als tool voor 360 graden feedback in het kader van IFMS. Het systeem werkt goed en snel. Vragen over Coachtool worden snel beantwoord en er wordt meegedacht om het systeem te verfijnen. Wij hebben (in 2016) al zeven jaar een fijne samenwerking."
De secretaresse van een medische staf, contactgegevens op aanvraag ['11-16]

"Bij de organisatie en vormgeving van de 360 graden feedback heb ik het volgende ervaren:
Je stelt de juiste vragen zodat het product goed overeen komt met de wensen.
Jouw inzet gaat verder dan de vraag, je geeft ongevraagd suggesties en verbetervoorstellen.
Het contact is altijd hartelijk.
"
nooR nav oraC - Advies, training en coaching [6-'14]


"We waren als kerkelijke - non profit - organisatie voor jongerenwerkers op zoek voor ons jaarlijkse conferentie (ca. 400 deelnemers) naar een digitale en geautomatiseerde inschrijfmodule. Betreft een 2 daagse conferentie met sprekers en inschrijfmogelijkheden voor een tiental workshops. Na inventarisatie van de wensen en behoeften kregen we binnen een paar dagen een uitgewerkt voorstel qua prijs en een proefversie. Na een paar aanpassingen kon de inschrijfmodule online. Prima mee te werken, goede keuze geweest om met Mirotek in zee te gaan. Zeer snelle reacties op vragen en opmerkingen, wordt goed mee gedacht en terug gekoppeld.

Een paar dagen voor de conferentie hebben we ook samen met Mirotek een digitale enquete opgesteld en automatisch laten mailen naar de deelnemers, ook dit is adequaat en in een goede samenwerking opgetuigd tot volle tevredenheid. Binnen 2 dagen na de conferentie de mail met enquete verzonden via Mirotek, na 2 weken een herinnering. Respons bijna 70%!! Een evaluatierapport per onderdeel van de conferentie gekregen die er mag zijn, we kunnen hier goed mee uit de voeten voor de organisatie van de volgende conferentie.
"
leppasloH miW[5-'16]


"De informatie voor de beheerder vond ik prima en gemakkelijk in het gebruik. Jouw dienstverlening was helemaal prima. Bedankt voor al je medewerking!"
ocoC adA, Senior HRD Adviseur, ROC van Amsterdam-ROC Flevoland [7-'13]


"Wij zijn uitermate tevreden over Mirotek: snel, adequaat, precies en oplettend!"
nedreE red nav cirE, Odibaan [11-'13]


"Wij erg tevreden zijn met het product en de service van Mirotek. Ideaal dat ik bij de inschrijfmodule gemaild wordt zodra een activiteit vol zit, en in het overzicht kan zien in hoeverre activiteiten vol zitten. De emaillijst per activiteit is ook enorm bevallen! "
edliW ed eztiJ, Alfa-college[02-'16]


"Het is een plezier met jou samen te werken. Bedankt."
raanetneG teiP, trainer, coach en opleidingsadviseur, Rotterdam [7-'13]


"I was designing a monthly catalogue style magazine when we called in Mirotek for Indesign scripting help with automated design tasks. Both myself and my colleagues were sure that what Mirotek was going to implement was just not possible in the design world. But, much to our delight, Mirotek delivered a perfect solution which saved us mountains of time. I would not hesitate to use Mirotek's services again."
sucraM .K, designer/art director [5-'14]


"Ik ben heel blij met het script, precies wat ik zocht.
Ik zocht een oplossing en vond Mirotek op internet. In één middag had ik een offerte én perfect werkende testversie van het script. Het was bijna te mooi om waar te zijn!
Ben vooral heel blij met het lagenscript, dat scheelt zoveel muiskliks. Merci en als ik nog een keer een script nodig heb neem ik contact op.
"
Annemiek van Dijk van Schepsels Marketing & Communicatie [12-'16]


"Het bouwen van een grafische proces-controller door het aanpassen en op maat maken van bestaande (open source) modules is een mooi staaltje werk."
raanegaW nitraM, manager Scholen met Succes [2009]

Opdrachtgevers

Onder andere de volgende bedrijven gebruik(t)en onze diensten:

360 graden feedback / trainingsevaluatie 1):

• Twee grote (systeem)banken
• Twee ziekenhuizen in de provincie Utrecht
• Een ziekenhuis in de provincie Zuid-Holland
• Vomar Voordeelmarkt
• The Talent Factor
• Stichting Sportservice Amsterdam
• Scholen met Succes
• Een kliniek in de provincie Flevoland
• 2 oogheelkundige centra
• Een bedrijf dat thuiszorg, verpleging en behandeling verzorgt
• Een middelgroot ICT bedrijf
• Een medisch centrum in Overijssel
• ROC van Amsterdam / Flevoland
• Leeuwendaal / Alons en Partners
• Cerm HR
• Een ziekenhuis in de provincie Overijssel
• GGD Hollands Noorden
• Caro van Roon  Advies, training en coaching
• Courbois  Personeel en organisatie advies
• Human Matters
• Ikea

online onderzoek / scans / trainingsevaluatie 2):

• Scholen met Succes
• Een marktonderzoekbureau uit de provincie Zuid-Holland
• Een ziekenhuis in de provincie Utrecht
• Edu'Actief / Leefstijl
• Center for ECOintention
• Een kerkelijke non-profit organisatie
• Heart Selling
• Odion
• Odibaan
• PREM Group

web development: Adobe Indesign (script)

Automatisch documenten genereren (handleidingen, catalogi, boeken) door het aansturen van Adobe InDesign server middels scripting en de juiste XML als invoer.
• IBM Hong Kong voor WOOX
• Philips, als WoodWing Authorized Developer.
WoodWing authorized developer
• Keesing (Denksport/Puzzelsport, Telegraaf; i.s.m. Easy Media Support.)
• Marvia
• Uitgeverij Coutinho
• Een toonaangevend Europees bedrijf dat oplossingen biedt voor het onderwijs. Rol: InDesign server specialist.
• Just Brands
• ECI
• Nike
• Schepsels
• Dealer-specifieke prijslijsten voor zonwering en raamdecoratie
• Een organisatie voor o.a. examinering en certificering
• Een webshop met veel gepersonaliseerde producten
• Een communicatiebureau / internetbureau

inschrijfmodule

• KNVB (5x)
• Onze Lieve Vrouwe Gasthuis (Amsterdam)
• een zomerkamp voor 750 kinderen (Amsterdam)
• Alfa-college
• een grote zadenleverancier (Amsterdam)
• een kerkelijke non-profit organisatie
• Center for ECOintention

online examens

• een recruitmentbureau (Amsterdam)
• Center for ECOintention

web development

• KNVB
• Een agrarisch adviesbureau
• LTO makelaars (Media647)
• Trade-IT / Media647
• Scholen met Succes

web development: voor kranten/uitgeverijen

• Een aantal grote Nederlandse uitgeverijen dat gebruik maakt van WoodWing Enterprise server.
• Hollandse Dagbladcombinatie (Telegraaf)
• Regio-i (Telegraaf) i.s.m. GetThere
• WoodWing
• Unisys / Reed (Elsevier) Business Information
• Media Systems
• Easy Media Support


1) Het ontwerpen, bouwen, documenteren, testen en implementeren van een online coach tool als meetinstrument voor het coachen van managers of docenten op gebied van competentiemanagement. Toepassingen kunnen zijn:
  • Coaching van personeel
  • Begeleiding bij groeimogelijkheden in een bedrijf / loopbaanbegeleiding
  • Onderdeel van een persoonlijk ontwikkelplan (POP)
  • Ter voorbereiding van een eindejaarsgesprek; Rapport managercompetenties (PDF)
  • Instrument voor zelfevaluatie / meten van vaardigheden
  • Instrument om gedrag bespreekbaar te maken
  • Instrument om de effectiviteit van een training/cursus te meten
  • Ondersteuning van Human Resource Management beleid / organisatieontwikkeling
  • Individueel Functioneren Medisch Specialisten (IFMS)
  • IPB (Integraal Personeelsbeleid Onderwijs) / wet BIO (wet op de beroepen in het onderwijs)
  • Online examens afnemen

Meer informatie: lees 360 feedback voor competentiemanagement.

2) Het ontwerpen, bouwen, documenteren, testen en implementeren van een online enquêtesysteem. Toepassingen kunnen zijn:
  • Marktonderzoek
  • Opinieonderzoek
  • Tevredenheidsonderzoek / tevredenheidspeiling / meten van klanttevredenheid;
  • Evaluatie van bijv. een training, cursus, workshop of presentatie;
  • Evaluaties op het gebied van Human Resource Management / organisatieontwikkeling,
    zie ook 360 graden feedback voor competentiemanagement.
  • Kwaliteitscontrole / kwaliteitsbewaking;
  • Meten van de kwaliteit van dienstverlening;
  • Mystery guest visit;
  • Allerlei toetsen en inventarisaties;
  • Managementrapportage.

Meer informatie: lees online enquete systeem voor evaluaties.


LET  DEVELOPMENT POSSIBILITIES  WORK FOR YOU

Meer weten?